Wybraliście specjalizację



Drugie głosowanie już za nami. Większość z Was uważa, że lepiej się specjalizować niż rozwijać wszechstronnie. Przekonujące okazały się m.in. argumenty o lepszej rozpoznawalności w branży i konkretnych, widocznych umiejętnościach.

Młodzi, którzy wzięli udział w badaniu Deloitte #MłodziPrzyGłosie uważają, że w obu przypadkach cenna jest chęć stałego podnoszenia poziomu swoich kompetencji. 60 proc. z nich jest gotowych do ciągłej nauki. Są świadomi, że muszą stale się uczyć, aby nadążać za zmiennymi wymaganiami na dynamicznym rynku pracy. Doskonale wiedzą, że fakt zdobycia umiejętności zawodowych, które akurat w danym momencie zapewniają dobrą pracę, nie oznacza, że okres nauki dobiegł końca.

To czy wybierzecie specjalizację, czy wszechstronny rozwój może okazać się zatem mniej ważne. Istotne, abyście byli nastawieni na dostosowywanie się do potrzeb rynku pracy i stały rozwój.

Zachęcamy do komentowania i szerowania wyników z hashtagiem #MłodziPrzyGłosie.

Możecie się już również zapoznać z najnowszym odcinkiem debaty, w którym nasze drużyny spierają się czy lepiej wybrać studia, czy wcześniej wejść na drogę zawodową. Głosujcie!

zamknij wpis

Upewniamy się, że nie jesteś robotem :)